1399-07-29 09:25
468
0
71115
جانشین سپاه نینوا:

رسالت سپاه صیانت از سلامت مردم در مبارزه با کرونا است

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی گفت: مبارزه با ویروس کرونا در سپاه پاسداران انقلاب رسالت داریم هرجا کوچکترین خللی در امنیت و آسایش مردم وارد شد به میدان بیاییم.

به گزارش گلستان ما، در راستای فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) به نیرو های مسلح و ابلاغ فرمانده کل سپاه در مبارزه با کرونا، نشست تخصصی اعضای قرارگاه سلامت و پدافند زیستی سپاه نینوا با عبدالرضا فاضل؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد مبارزه با کرونا این دانشگاه به منظور بررسی همکاری همه جانبه مجموعه سپاه و بسیج استان در اقدامات ضد کرونایی، برگزار شد.

رسالت سپاه صیانت از سلامت مردم در مبارزه با کرونا است

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این نشست اظهار کرد: از همان روز های اول با ساماندهی و سازماندهی نیرو ها بسیجی فعالیت های خود را در چند بخش آغاز کردیم.

وی با اشاره به این که گروه های جهادی بسیج با ضدعفونی معابر، اماکن و بیمارستان ها به کمک کادر درمان آمدند، افزود: قرارگاه معنویت و سلامت نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا غسل ، کفن و دفن بیماران کرونایی را انجام داده است.

حسینی اذعان داشت: ۶۰۰ کارگاه های تولید ماسک و مواد ضدعفونی در سطح استان راه اندازی شده تا مشکلی از نظر کمبود ماسک نداشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه ۲۵۰ هزار بسته کمک معیشتی به آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

جانشین سپاه نینوا در پایان با اشاره به این که در مبارزه با ویروس کرونا در سپاه پاسداران انقلاب رسالت داریم هرجا کوچکترین خللی در امنیت و آسایش مردم وارد شد به میدان بیاییم، عنوان کرد: در راستای حفظ سلامت مردم همه دستگاه ها و نهاد های استان باید تمام قد پای کار باشند و لحظه ای غفلت خسارات جبران ناپذیری خواهد داشت.

نگرانی ما، آغاز مراسمات عروسی در ماه ربیع الاول است

دکتر فاضل ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی در نشست تخصصی با اعضای قرارگاه سلامت و پدافند زیستی سپاه نینوا گفت: از ابتدای اسفند بیش از هزار نفر از هم استانی های خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده ایم.

وی با اشاره به این که شرایط کرونا امروز استان نسبت سایر استان ها از وضعیت بهتری برخوردار است اما این شرایط شکننده است، افزود: خوشبختانه موج سوم بیماری کویید ۱۹ که در اکثریت استان ها رخ داده در گلستان شکل نگرفته اما یکی از دغدغه های اصلی ما حفظ وضعیت فعلی است.

فاضل اذعان داشت: یکی از نگرانی های ما این است که با توجه به شروع ماه ربیع الاول مراسمات عروسی شدت بگیرد که این اتفاق می تواند بسیار نگران کننده باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: تجربه خوبی را با همکاری و همراهی سپاه و بسیج در غربالگری مردمی داشتیم که منجر به تصمیم گیری های دقیق تری برای ما شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.